FAQ - S€LL & BUY

Frequently Asked Questions

ΤΙ ακριβώς είναι το SLL & BUY;

Το S€LL & BUY είναι η πρώτη online πλατφόρμα για μεταπώληση sneakers στην Ελλάδα. Αποτελεί υπηρεσία του πρώτου street community blog overhype.gr  για όσους-ες επιθυμούν να προσπαθήσουν να διαθέσουν τα sneakers τους προς πώληση. Το overhype.gr προσφέρει την δυνατότητα προβολής και διαφήμισης των προς διάθεση sneakers στο πλέον κατάλληλο κοινό και λειτουργεί σαν ενδιάμεσος προκειμένου να εξασφαλίσει την μέγιστη ασφάλεια σε πωλητή και αγοραστή.

Τι παπούτσια υπάρχει η δυνατότητα να πουληθούν ή να αγορασθούν;

Στην ενότητα S€LL & BUY του overhype.gr  δίνεται η δυνατότητα να πωληθούν/αγορασθούν αποκλειστικά και μόνο αυθεντικά sneakers είτε αυτά είναι DEADSTOCK είτε USED.

Τι σημαίνουν οι όροι DEADSTOCK & USED;

DEADSTOCK: sneakers ολοκαίνουρια στο κουτί τους, αφόρετα και με όλα τα extras που μπορεί να περιλαμβάνει η original συσκευασία, δλδ. Extra κορδόνια ή/και καρτελάκια κατασκευαστή ή/και lace tips ή/και χαρτί συσκευασίας ή/και special συσκευασία

USED: sneakers φορεμένα ελάχιστα και σε άριστη κατάσταση. Πιθανότατα στο κουτί τους. Αναμφίβολα ο όρος είναι γενικός, ωστόσο τα φορεμένα ελάχιστα και σε άριστη κατάσταση sneakers είναι αυτά που θα γίνονται αποδεκτά προς πώληση στην ενότητα.

Τι διαδικασία ακολουθεί το overhype.gr για τον έλεγχο γνησιότητας;

Είμαστε μια παρέα της οποίας τα μέλη έχουν εργαστεί ή εργάζονται στην βιομηχανία των sneakers αρκετά χρόνια, παραμένοντας και οι ίδιοι συλλέκτες ή μεγάλοι fans των sneakers. Σημεία ελέγχου ξεκινούν από την καταχώρηση των στοιχείων ενός seller, μέχρι την στιγμή της τελικής αγοράς στα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του κάθε μοντέλου, με τεράστιο σεβασμό στον αγοραστή. There is absolutely no room for fakes.

Πόσο διαρκεί ο έλεγχος γνησιότητας;

2-3 εργάσιμες ανάλογα την περίοδο. (πχ.γιορτές)

Τι γίνεται εάν ενώ έχω ήδη πληρώσει για ένα ζευγάρι, στην συνέχεια αυτό αποτύχει να περάσει επιτυχώς τον έλεγχο γνησιότητας;

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τίποτα. Εννοείται γίνεται άμεσα επιστροφή χρημάτων στον αγοραστή και τα fakes επιστρέφονται στον πωλητή. Θα πρέπει ακολουθηθεί η διαδικασία παραγγελίας εκ νέου για την διασφάλιση της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησή σας.

 

Ι want to BUY

Ποια διαδικασία ακολουθώ για να αγοράσω;

Για όποιον-α επιθυμεί να αγοράσει κάποιο-α ζευγάρι-α sneakers, η διαδικασία είναι απλούστατη και παρόμοια με όλα τα άλλα sneaker eShops.

  • Δημιουργείτε λογαριασμό πελάτη στο overhype.gr εντελώς δωρεάν
  • Αφού περιηγηθείτε στα προϊόντα, επιλέγετε το επιθυμητό ζευγάρι προς αγορά, το τοποθετείτε στο καλάθι και ολοκληρώνετε την παραγγελία πληρώνοντας με τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής. 
  • Το overhype.gr ειδοποιεί τον πωλητή ότι έχει αγορασθεί το προϊόν του.
  • Ο πωλητής επιβεβαιώνει εντός 24 ωρών.
  • Μετά την επιβεβαίωση, ο πωλητής έχει 48 ώρες να αποστείλει στο overhype.gr το προϊόν.
  • Όταν το overhype.gr λάβει το προϊόν, ξεκινάει άμεσα η διαδικασία ελέγχου γνησιότητας προκειμένου να διασφαλιστεί ότι το προϊόν πληροί όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές ώστε να μπορεί να θεωρηθεί έτοιμο προς αποστολή στον αγοραστή.
  • Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ελέγχου γνησιότητας, το προϊόν αποστέλλεται στον αγοραστή με Γενική Ταχυδρομική και το αντίστοιχο tracking link και αριθμό αποστολής.  

Τι τρόποι πληρωμής υπάρχουν;

Ισχύουν οι τρόποι πληρωμής του overhype.gr. Βρείτε τους εδώ

Πως διαμορφώνεται η τελική τιμή αγοράς που βλέπω στο site?

Η τελική τιμή αγοράς κάθε ζευγαριού sneakers της ενότητας S€LL & BUY διαμορφώνεται ως εξής:

  • Τιμή πώλησης / Payout (είναι το ποσό που ζητάει ο πωλητής για το προϊόν )
  • Κόστος της Υπηρεσίας

Το κόστος της υπηρεσίας, καλύπτεται πλήρως από τον αγοραστή και περιλαμβάνει  τα εξής:

  • 25% επιπλέον από την τιμή πώλησης
    Το οποίο περιλαμβάνει:
  • Κόστος ελέγχου γνησιότητας
  • Κόστος συσκευασίας
  • Κόστος ηλ.συναλλαγής
  • Κόστος διαχείρισης
  • 24% ΦΠΑ
ΣΥΝ
  • €5 standard μεταφορικά έξοδα, με Γενική Ταχυδρομική
    Με γενική ταχυδρομική από τον πωλητή προς το overhype.gr για έλεγχο
  • €5 standard μεταφορικά έξοδα, με Γενική Ταχυδρομική
    Με γενική ταχυδρομική από το overhype.gr προς τον αγοραστή

Ποιες οι περιπτώσεις ακύρωσης μιας παραγγελίας?

Υπάρχουν διαφορετικές περιπτώσεις ακύρωσης παραγγελίας και η διαδικασία επιστροφής χρημάτων διαφέρει κατά περίπτωση. Στόχος είναι ο σεβασμός και η δίκαια διαχείριση της διαδικασίας προς όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.

Έτσι:

  • Εάν ο πωλητής αρνηθεί την αγορά ή δεν μπορέσει να επιβεβαιώσει το πρώτο 24ώρο από την αγορά του προϊόντος, τότε η συναλλαγή ακυρώνεται και τα χρήματα επιστρέφουν στο 100% στον αγοραστή.
  • Εάν ο πωλητής δεν μπορέσει να αποστείλει το προϊόν εντός 48 ωρών, τότε η συναλλαγή ακυρώνεται και τα χρήματα επιστρέφουν στο 100% στον αγοραστή. Ωστόσο, ο πωλητής χρεώνεται penalty 8% επί της τιμής πώλησης- payout.
  • Εάν ο πωλητής στείλει κανονικά το προϊόν ωστόσο αυτό δεν περάσει επιτυχώς από τους ελέγχους μας ( είναι fake ή η συσκευασία δεν περιλαμβάνει όσα έπρεπε ή έχει φθαρεί με ευθύνη του πωλητή), τότε η συναλλαγή ακυρώνεται και τα χρήματα επιστρέφουν στο 100% στον αγοραστή. Ο πωλητής ωστόσο χρεώνεται penalty 12% επί της τιμής πώλησης-payout.
  • Εάν ο αγοραστής επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του, εντός 24 ωρών από την αγορά, τότε η συναλλαγή ακυρώνεται και τα χρήματα επιστρέφουν στο 100% στον αγοραστή.
  • Εάν ο αγοραστής επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του, μετά την πάροδο 24 ωρών από την αγορά, τότε ο αγοραστής χρεώνεται penalty 8% επί της τιμής πώλησης- payout και το υπόλοιπο ποσό επιστρέφεται στον ίδιο.
  • Εάν ο αγοραστής επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του, μετά την πάροδο 72 ωρών από την αγορά κι εφόσον έχει ενεργοποιηθεί όλος ο μηχανισμός για την παραλαβή, έλεγχο και αποστολή προϊόντος , τότε ο αγοραστής χρεώνεται penalty 15% επί της τιμής πώλησης- payout και το υπόλοιπο ποσό επιστρέφεται στον ίδιο.

Σε πόσες ημέρες παραλαμβάνω την παραγγελία μου;

Σε γενικές γραμμές, σε συνεργασία με την Γενική Ταχυδρομική προσφέρουμε άμεση παράδοση μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες. Οι ευχαριστημένοι πελάτες του overhype.gr το γνωρίζουν ήδη. Η ιδιαιτερότητα της υπηρεσίας S€LL & BUY έχει να κάνει με το πόσο άμεσα θα κινηθεί ο πωλητής και θα αποστείλει στο overhype.gr το αγορασθέν προϊόν. Οπότε, κατά μέσο όρο παραλαμβάνεται την παραγγελία σας εντός 6 εργάσιμων ημερών.

Δέχεστε επιστροφές προϊόντων;

Όχι. Είναι εντελώς λογικό από την στιγμή που προσφέρουμε υπηρεσία ενδιάμεσου.

 

I want to S€LL

Ποια διαδικασία ακολουθώ για να πουλήσω;

 Είναι πραγματικά πολύ εύκολο.

  1. Δημιουργείτε λογαριασμό πελάτη στο overhype.gr εντελώς δωρεάν
  2. Συμπληρώνετε όλα τα πεδία της φόρμας που θα βρείτε στην σελίδα S€LL Your Sneakers, για να καταχωρήσετε τα προϊόντα προς πώληση
  3. Όταν το προϊόν σας αγοραστεί, σας ενημερώνουμε και το στέλνετε σε εμάς με χρέωση παραλήπτη.
  4. Όταν το προϊόν περάσει τον απαραίτητο έλεγχο από το overhype.gr, τότε λαμβάνεται τα χρήματά σας στον PayPal λογαριασμό σας.

Ξεκινήστε εδώ

 

Τι παπούτσια υπάρχει η δυνατότητα να πουληθούν;

Προς το παρόν, μπορείτε να καταχωρήσετε sneakers, condition deadstock ή used:

Αυτά θα πρέπει να:

  • Είναι 100% γνήσια. Μην δαπανήσετε τον χρόνο σας, τον δικό μας και των αγοραστών δοκιμάζοντας να πουλήσετε fakes.
  • Όσα καταχωρούνται ως deadstock, θα πρέπει να είναι ολοκαίνουρια, αφόρετα στην κούτα τους.
  • Η αυθεντική αρχική συσκευασία θα πρέπει να είναι άθικτη ( κουτί και περιεχόμενα).
  • Θα πρέπει να περιέχονται όλα τα extras που περιλαμβάνει η original συσκευασία, δλδ. Extra κορδόνια ή/και καρτελάκια κατασκευαστή ή/και lace tips ή/και χαρτί συσκευασίας ή/και special συσκευασία Inclusive of the complete set of all extras
  • Στην περίπτωση των used, θα πρέπει τα sneakers να είναι φορεμένα ελάχιστα και σε άριστη κατάσταση. Όποια δεν είναι- βάση των φωτογραφιών- θα απορρίπτονται εξαρχής.

Πως μπορώ να στείλω το προϊόν μου στο overhype.gr ;

Υπάρχουν 2 απλοί τρόποι σε συνεργασία με την Γενική Ταχυδρομική:

  • Παραλαβή από την Γενική Ταχυδρομική από τον χώρο, ημέρα και ώρα της επιλογής σας με χρέωση παραλήπτη. Τηλεφωνήστε στην Γενική Ταχυδρομική χρησιμοποιώντας την λίστα εδώ
  • Παράδοση από εσάς σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής της επιλογής σας. Βρείτε το πλησιέστερο εδώ

 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ: OVERHYPE, KLIAFAS DIMITRIOS, LEOFOROS DIONYSOY 18, TK 14572, DROSIA

Έλαβα email πως πουλήθηκε το προϊόν μου. Τι ακολουθεί;

Μόλις πωληθεί ένα προϊόν που έχετε καταχωρήσει, θα λάβετε ενημερωτικό email για να αποστείλετε το προϊόν στις εγκαταστάσεις μας όσο πιο άμεσα γίνεται.

Αναλυτικά:

  • Ενημερωτικό email αποστέλλεται στον αγοραστή, με την πληροφορία πως πουλήθηκε το προϊόν του κι ο ίδιος θα πρέπει να επιβεβαιώσει εντός 24 ωρών.
  • Ο πωλητής συσκευάζει το προϊόν σε ξεχωριστό κουτί ( ώστε να είναι διπλά προστατευμένο κατά την μεταφορά ).
  • Ο πωλητής αποστέλλει το προϊόν εντός 48 ωρών από την στιγμή που θα επιβεβαιώσει την αγορά. Υπάρχουν 2 τρόποι αποστολής, είτε Παραλαβή από την Γενική Ταχυδρομική από τον χώρο, ημέρα και ώρα της επιλογής σας με χρέωση παραλήπτη. Τηλεφωνήστε στην Γενική Ταχυδρομική χρησιμοποιώντας την λίστα εδώ  είτε Παράδοση από εσάς σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής της επιλογής σας. Βρείτε το πλησιέστερο εδώ
  • Μόλις παραλάβουμε το προϊόν, ξεκινάει η διαδικασία ελέγχου.
  • Μετά από επιτυχημένο έλεγχο, το ποσό μεταφέρεται άμεσα στον πωλητή στον paypal λογαριασμό του.
  • Αποστέλλουμε το εγκεκριμένο προϊόν στον αγοραστή.

 

Τι extras ή προμήθειες καλούμε να πληρώσω για να καταχωρήσω προϊόν μου προς πώληση;

Τίποτα απολύτως. Εσείς απλά συμπληρώνετε στην φόρμα καταχώρησης προϊόντος την τιμή πώλησης που επιθυμείτε.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Οι πωλητές δεν πληρώνουν μεταφορικά.

Σε πόσες ημέρες λαμβάνω τα χρήματα από μια πώληση;

Μόλις ολοκληρώσουμε τους απαραίτητους ελέγχους του προϊόντος επιτυχώς, τα χρήματα μεταφέρονται άμεσα στον paypal λογαριασμό σας.  

Ποιες οι περιπτώσεις ακύρωσης μιας παραγγελίας?

Υπάρχουν διαφορετικές περιπτώσεις ακύρωσης παραγγελίας και η διαδικασία επιστροφής χρημάτων διαφέρει κατά περίπτωση. Στόχος είναι ο σεβασμός και η δίκαια διαχείριση της διαδικασίας προς όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.

Έτσι:

  • Εάν ο πωλητής αρνηθεί την αγορά ή δεν μπορέσει να επιβεβαιώσει το πρώτο 24ώρο από την αγορά του προϊόντος, τότε η συναλλαγή ακυρώνεται και τα χρήματα επιστρέφουν στο 100% στον αγοραστή.
  • Εάν ο πωλητής δεν μπορέσει να αποστείλει το προϊόν εντός 48 ωρών, τότε η συναλλαγή ακυρώνεται και τα χρήματα επιστρέφουν στο 100% στον αγοραστή. Ωστόσο, ο πωλητής χρεώνεται penalty 8% επί της τιμής πώλησης- payout.
  • Εάν ο πωλητής στείλει κανονικά το προϊόν ωστόσο αυτό δεν περάσει επιτυχώς από τους ελέγχους μας ( είναι fake ή η συσκευασία δεν περιλαμβάνει όσα έπρεπε ή έχει φθαρεί με ευθύνη του πωλητή), τότε η συναλλαγή ακυρώνεται και τα χρήματα επιστρέφουν στο 100% στον αγοραστή. Ο πωλητής ωστόσο χρεώνεται penalty 12% επί της τιμής πώλησης-payout.
  • Εάν ο αγοραστής επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του, εντός 24 ωρών από την αγορά, τότε η συναλλαγή ακυρώνεται και τα χρήματα επιστρέφουν στο 100% στον αγοραστή.
  • Εάν ο αγοραστής επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του, μετά την πάροδο 24 ωρών από την αγορά, τότε ο αγοραστής χρεώνεται penalty 8% επί της τιμής πώλησης- payout και το υπόλοιπο ποσό επιστρέφεται στον ίδιο.
  • Εάν ο αγοραστής επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του, μετά την πάροδο 72 ωρών από την αγορά κι εφόσον έχει ενεργοποιηθεί όλος ο μηχανισμός για την παραλαβή, έλεγχο και αποστολή προϊόντος , τότε ο αγοραστής χρεώνεται penalty 15% επί της τιμής πώλησης- payout και το υπόλοιπο ποσό επιστρέφεται στον ίδιο.

Τι είναι Κωδικός Προμηθευτή που βλέπω στην φόρμα;

Πρόκειται για έναν μοναδικό αριθμό, διαφορετικό για κάθε brand ο οποίος χαρακτηρίζει το παπούτσι, το μοντέλο, το χρώμα. Είναι υποχρεωτικό στην φόρμα καθώς έτσι ταυτοποιούνται τα sneakers και αποφεύγονται τα λάθη. Δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες κυκλωμένοι οι κωδικοί προμηθευτή σε 2 διαφορετικά brands .

 

*δεν εμπορευόμαστε sneakers, όλα τα αναρτημένα sneakers είναι αγγελίες που ανήκουν σε τρίτους.