arrow-right cart chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up close menu minus play plus search share user email pinterest facebook instagram snapchat tumblr twitter vimeo youtube subscribe dogecoin dwolla forbrugsforeningen litecoin amazon_payments american_express bitcoin cirrus discover fancy interac jcb master paypal stripe visa diners_club dankort maestro trash

Shopping Cart


by OVERHYPE Staff


Latest Stories

O Till Jagla επανεξετάζει την A-ZX Series


Ο άνθρωπος πίσω από την "adidas Energy"

by OVERHYPE Staff


O Till Jagla επανεξετάζει την A-ZX Series

by OVERHYPE Staff


Καθώς η σειρά A-ZX πλησιάζει στο τέλος της, ο Till Zagla - επικεφαλής της adidas Energy - συζητά μαζί μας για τις αγαπημένες του στιγμές, τον τρόπο σκέψης πίσω από την adidas Energy, τη διαχείριση της προώθησης και προβολής του brand, την αμοιβαία ειλικρίνεια. 

-Πως ξεκίνησε η σχέση σου με την adidas και πως έγινες ο Επικεφαλής της Energy?

Ξεκίνησα το 2010 και πέρασα 2 χρόνια ως επικεφαλής μιας ομάδας στην adidas, όπου δημιουργήσαμε ένα γρήγορο ημερολόγιο μόδας/δημιουργίας και μετά αναλάβαμε την εξατομίκευση και μερικά Projects ένδυσης ταχείας υλοποίησης. Στη συνέχεια δούλεψα στην ανάπτυξη ιδεών για footwear στην adidas και αυτό πυροδότησε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνομιλία με τον γενικό διευθυντή μου σχετικά με τον γρήγορο ρυθμό της αγοράς και την ανάγκη για μια νέα επιχειρηματική μονάδα. Η Energy είναι μια μονάδα προβολής που διαχειρίζεται τη δημοτικότητα του brand μέσω συνεργασιών με ανθρώπους και άλλα brands, όπως όταν δημιουργήσαμε το BVG sneaker με τον Σύνδεσμο Μεταφορών του Βερολίνου. Δηλαδή, αγοράζεις ένα ζευγάρι και παίρνεις δωρεάν ένα ετήσιο εισιτήριο για τη δημόσια συγκοινωνία του Βερολίνου. Μετά από αυτό κάναμε το παπούτσι Arizona Iced Tea για 0,99 δολάρια, το οποίο μας ώθησε να δημιουργήσουμε το πιο ακριβό παπούτσι όλων των εποχών, το Porcelain που πουλήθηκε για 126.000 δολάρια στο Sotheby's της Νέας Υόρκης. Αυτά τα Projects ενέπνευσαν έναν νέο τρόπο σκέψης και αποτέλεσαν το επίκεντρο της Energy. 

- Κατά την γνώμη σου, ποια είναι η σημασία της κοινότητας των sneaker?

Είμαι κι εγώ μέλος αυτής της κουλτούρας και κοινότητας. Ξεκίνησα να συλλέγω sneakers πριν από 25 χρόνια. Όταν πρωτοασχολήθηκα με αυτή την κουλτούρα, ήταν πολύ λίγοι οι σοβαροί συλλέκτες, έτσι τα τελευταία 25 χρόνια έκανα πολλούς φίλους και ανέπτυξα βαθιές φιλίες. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι τελικά όλα έχουν να κάνουν με τη φιλία και την αμοιβαία ειλικρίνεια.

- Αν θα έπρεπε να διαλέξεις τα πέντε πιο αγαπημένα σου sneakers, ποια θα ήταν αυτά?

  • EQT SUPPORT 91 + 93: το 91 με έφερε στη βιομηχανία και το 93 το αγόρασα και συνέλεξα κάπως πιο συνειδητά.
  • ZX 8000 AQUA LIGHT: στα τέλη των '80s ανανέωσε πλήρως την κατηγορία running και την κουλτούρα των sneakers.
  • ZX 800 SUPEREARTH: Η ιδέα ήταν να συμβάλλουμε και να ενισχύσουμε την ευαισθητοποίηση σχετικά με την βιωσιμότητα με τρόπο που βρίσκει ανταπόκριση στα παιδιά
  • ULTRABOOST 1.0: Αποτελεί ορόσημο στη βιομηχανία των sneakers, δημιούργησε μια εντελώς νέα κατηγορία. 
  • FUTURECRAFT 4D: Πολλοί δεν ξέρουν τι σημαίνει 4D, γιατί δεν υπάρχει 4D. Βασικά, 4D σημαίνει 3D + "εσύ" - η τέταρτη διάσταση είναι ο καταναλωτής. 

 

Τσέκαρε τι υπάρχει στο OVERHYPEgr STORE  

0 comments


Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published