Στον δικό μας πλανήτη, ο όρος "kicks" σχεδόν ισοδυναμεί με νερό. Πηγή ζωής ωστόσο των αγαπημένων μας sneaker stores είναι άλλοι! Πάμε να γνωρίσουμε την "πρώτη γραμμή";
- BΗΜΑ 1: Ξεδιπλώνουμε χάρτη του GR Kicks World
- BHMA 2: Βάζουμε pin στο Sneaker CAGE
και μιλάμε με τον Βασίλη, Marketing Director. Mαζί του μοιράζεται το spotlight o Γιάννης Νικολάκος Area Manager των καταστημάτων.
Ερ.1: Είναι σχεδόν σίγουρο πως θα πρέπει να νιώθετε "θηρία στο ...κλουβί" μετά από τόσες αλλαγές στην λειτουργία των καταστημάτων τους τελευταίους μήνες. Πως το ζήσατε και πως νιώθετε που είμαστε κοντά στην ας την πούμε ..."απελευθέρωση"?
Η περίοδος του lock down ήταν δύσκολη για όλου και ειδικά για το λιανεμπόριο που ήταν στις πληγείσες κατηγορίες. Σίγουρα το lifestyle δεν ακολούθησε τους ρυθμούς που είχε το αμιγώς αθλητικό αλλά ήταν μία κατηγορία που ελέω online κινήθηκε θετικά. Εμείς ήμασταν στημένοι εδώ και 4 χρόνια μέσω της omnihannel στρατηγικής όπου δίναμε την δυνατότητα στους χρήστες να μπορούν από οποιαδήποτε πλατφόρμα να έχουν το προϊόν διαθέσιμο. Παράλληλα τα προηγούμενα χρόνια μαζεύαμε δεδομένα μέσα στα νόμιμα πλαίσια με το πρόγραμμα πιστότητας μας ώστε να μιλάμε απευθείας με τους πελάτες μας με προσωποποιημένες υπηρεσίες. Έτσι καταφέραμε να έχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα τηρούμενων των αναλογιών. Η post covid εποχή θα μας βρει να επενδύουμε ακόμη περισσότερο στο digital και σε last mile υπηρεσίες για τον πελάτη.
Ερ.2: Η ερώτηση-φωτιά τον τελευταίο καιρό είναι μία: Τι συμβαίνει με την Nike; Τουλάχιστον όσον αφορά εσάς στο Sneaker CAGE.
Είμαστε ένα από τα Key Accounts της ΝΙΚΕ πελάτες όποτε το πρόβλημα μετατοπίζεται σε όσους δεν θα έχουν πρόσβαση σε ΝΙΚΕ κωδικούς ειδικά σε Sneakers επίπεδο. Σίγουρα θα υπάρχει μια μόχλευση των πελατών σε συγκεκριμένους retailers μιας και η προσφορά θα μειωθεί από πλευράς καταστημάτων.
Ερ.3: Βλέπετε κάποιο shift στην προτίμηση του καταναλωτικού κοινού όσον αφορά τις επιλογές του σε προϊόν;
Η αγορά τα τελευταία χρόνια έχει δείξει μια μετάβαση προς το athleisure style και γενικότερα το mix and match με κύριο στοιχείο του στυλ το sneaker. Βλέποντας αυτή την τάση στήσαμε το ποιοτικό μείγμα αναλόγως αλλά προσθέτοντας περισσότερο ρούχο.
Ερ.4: Κοινός παρονομαστής τα sneakers λοιπόν. Θα συνεχίσουν να υπάρχουν πολλές επιλογές όμως σε αυτά; Ή συνεχώς "κόβονται" κωδικοί στον δρόμο προς Ελλάδα?
Η Ελλάδα είναι γενικά μία μικρή αγορά για τα μεγάλα brands. Παλαιότερα λόγω της τεράστιας ευημερίας είχε ενδιαφέρον μιας και το κατά κεφαλήν εισόδημα ήταν αρκετά μεγάλο ώστε να μπορεί να σηκώσει μεγάλα νούμερα στα αποτελέσματα. Με την πάροδο των ετών και την γενικότερη κρίση υπήρξε μία τεράστια μείωση η οποία έκανε τα μεγάλα brands να αναθεωρήσουν την θέση τους όπως και σε άλλες βέβαια χώρες της Ευρώπης. Σε κάποια μεγάλα brands δεν υπάρχει κάποια αλλαγή αλλά σίγουρα η ΝΙΚΕ που είναι κύριος μοχλός έχει αλλάξει τον χάρτη.
Ερ.5: ...κι αν μην τι άλλο έχει την δύναμη να το κάνει! Καλοβλέπετε την "direct to consumer" στρατηγική που ξεδιπλώνεται πλέον για τα καλά?
Ανέκαθεν υπήρχε μέσω των επίσημων καταστημάτων λιανικής του κάθε brand. Έχει γίνει πιο έντονο τα τελευταία χρόνια με την δυνατή B2C online στρατηγική που έχουν ξεκινήσει ειδικά τα 2 μεγάλα brands και «μιλάνε» απευθείας με δυνητικούς πελάτες.
Ερ.6: Στα ράφια των retailers λοιπόν, υπάρχει χώρος και για άλλα brands, new entries?! Ποια χαρακτηριστικά τους ...δίνουν το pass;
Θα ήθελα να τα διαχωρίσω σε 2 ενότητες. Στα brands που έρχονται από το εξωτερικό με τοπικούς διανομείς και σε αυτά που δημιουργούνται από το μηδέν εντός των συνόρων. Στην μεν πρώτη περίπτωση προσπαθούμε να βρούμε Fresh style brands που είτε έρχονται από το παρελθόν σε μια ever green εκδοχή όπως παράδειγμα η ELLESSE και άλλα παρόμοια brands, είτε brands νέα που ταιριάζουν στο concept sneaker cage και ακολουθούν τις τάσεις του στυλ. Σε κάθε κρίση γεννιούνται ευκαιρίες και σε ένα συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο αγοράς στο κομμάτι του Athleisure φυσικά νέα ελληνικά brands έχουν θέση. Το χαρακτηριστικό κρύβεται στην στρατηγική και αν ένα brand στοχεύσει ένα συγκριμένο κοινό ή θέλει να είναι πιο εμπορικό. Και οι 2 περιπτώσεις είναι ενδιαφέρουσες ανάλογα με την ιστορία που έχει δημιουργηθεί από πίσω. Αρκετοί είναι οι retailers που έχουν ξεκινήσει να αναπτύσσουν το δικό τους brand.
Ερ.7: Τι καινούριο περιμένουμε από το Sneaker CAGE;
Το sneaker cage είναι ένα project που απαιτεί προσεκτικές κινήσεις λόγω της δομής που έχει όλο το επιχειρηματικό μοντέλο που είναι στημένο. Βάσει των παραπάνω αλλά και της κατάστασης θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για την σταθερή διεύρυνση του project πάντα με κύριο γνώμονα του ότι είναι το πιο premium sports lifestyle κατάστημα.
THANK YOU Βασίλη & Γιάννη!
Με το καλό να σας επισκεφτούμε στο κατάστημα!
Tα καταστήματα Sneaker CAGE βρίσκονται:
- Golden Hall 1ος όροφος
- The Athens Mall, 3ος όροφος
- Χαλάνδρι, Αγίου Γεωργίου 8