GR Kicks world: CREW Edition / Hood of Sneakers

GR Kicks world: CREW Edition / Hood of Sneakers

Στον δικό μας πλανήτη, ο όρος "kicks" σχεδόν ισοδυναμεί με νερό. Πηγή ζωής ωστόσο των αγαπημένων μας sneaker stores είναι άλλοι! Πάμε να γνωρίσουμε την "πρώτη γραμμή";

  • BΗΜΑ 1: Ξεδιπλώνουμε χάρτη του GR Kicks World
  • BHMA 2: Βάζουμε pin στο Hood of Sneakers

και μιλάμε με τον Αντώνη, Footwear specialist. Mαζί του μοιράζεται το spotlight η Στεφανία, Apparel specialist

Ερ.1: Να αρχίσουμε με ένα γενικού περιεχομένου σχόλιο σχετικά με επικαιρότητα που μετάλλαξε εκτός από την προσωπική μας ζωή και την επαγγελματική και κατ' επέκταση τις συναναστροφές στον κλάδο μας; 

Ζούμε σε μια περίοδο που ο καταναλωτής έχει τη δύναμη της επιλογής περισσότερο από ποτέ. Υπάρχει πληθώρα επιλογών σε brands, πολλά φυσικά καταστήματα και αντίστοιχα e-shops. Αυτό είναι η φυσιολογική εξέλιξη της αγοράς κι αυτό ονομάζουμε ανάπτυξή της.  Ωστόσο, εδώ κρύβεται μια παγίδα. Ναι μεν, καθώς "προχωράει" η εποχή, εξελισσόμαστε κι εμείς μαζί της, ωστόσο νιώθουμε πως έχουν χαθεί οι διαπροσωπικές σχέσεις. Η προτεραιότητα των μεγάλων εταιριών είναι τα e-shops, αλλά τι γίνεται με τον ρομαντισμό? Κυριαρχεί πλέον το "δεν μιλάω", το "δεν γνωρίζομαι" ή το "δεν εξυπηρετούμαι" - που είναι η μαγεία σ' αυτό? Ξεχνάμε καμιά φορά πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει μια ομάδα με ωραία αύρα και θετική ενέργεια. Προφανώς, μόνο η live συναναστροφή μπορεί να απογειώσει μια τέτοια χημεία.

Ερ.2: Στο overhype.gr δεχόμαστε καθημερινά δεκάδες μηνύματα με παράπονα για μη πρόσβαση πλέον σε αρκετούς κωδικούς. Τι συμβαίνει;

Όσο περνάει ο καιρός, όλο και περισσότερα brands περιορίζουν τα releases τους στην Ελλάδα. Αυτό στρέφει τους καταναλωτές σε sneaker stores του εξωτερικού και είναι πραγματικά κρίμα, καθώς είμαστε μια χώρα που αγαπάει το streetstyle. Για παράδειγμα, η ΝΙΚΕ έχει μειώσει κατά πολύ τις επιλογές του πελάτη και με έναν τρόπο όχι πολύ ξεκάθαρο ως προς το λόγο. Βέβαια, μια τέτοια κίνηση επιτρέπει σε άλλα brands που υπάρχουν ή και σε νέα entries να "βγουν μπροστά" και να διεκδικήσουν μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα. Το μυστικό είναι να καταλάβουν οι εταιρίες ότι τον καταναλωτή, σε μια τέτοια δύσκολη οικονομική κατάσταση, τον ενδιαφέρει η ποιότητα εξίσου με την μάρκα.

Ερ.3: Ωραία λοιπόν, προσαρμοστήκαμε στην covid-19 περίοδο. Έτσι λέμε τουλάχιστον. Πως το ζήσατε και πως πάμε παρακάτω;

Ο τελευταίος χρόνος ήταν εξαιρετικά δύσκολος για τις ζωές όλων κι αυτό αντανακλά στην αγορά. Εμείς από την πλευρά μας, είτε με click away, είτε μέσω e-shop, προσπαθήσαμε να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο όσο καλύτερα γίνεται. Ελπίζουμε όλο αυτό να λήξει σύντομα και ...να μην χρειαστεί να προσαρμοστούμε σε κάτι αντίστοιχο στο μέλλον. Ναι μεν σαν εταιρία προβάλλουμε και προσπαθούμε να κάνουμε όσο πιο εύχρηστο γίνεται το e-shop μας,αλλά σαν ομάδα δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στον πελάτη που θα έρθει στο φυσικό κατάστημα. Το μυστικό είναι να καταφέρεις ο πελάτης να αγοράσει και ταυτόχρονα να περάσει καλά. 

THANK YOU Στεφανία & Αντώνη!

Με το καλό να σας επισκεφτούμε στο κατάστημα!

To Hood of Sneakers βρίσκεται Μοναστηρίου 230 αλλά και Λεωφ. Γεωργικής Σχολής 69 στην Θεσσαλονίκη. 

IG

https://www.hoodofsneakers.gr/

Back to blog

Leave a comment

Please note, comments need to be approved before they are published.